Ønsker DU å bli en forbedringsagent?

Utdanningen av et nytt kull forbedringsagenter i Helse Nord starter i januar 2023. Dette er en regional utdanning som skal sette deltageren i stand til å sette i gang og lede forbedringsarbeid. Har du en forbedringside fra ditt arbeidssted? Ønsker du å lære mer om kontinuerlig forbedring?

Regional kompetansetjeneste for klinisk pasientsikkerhet
Publisert 03.11.2022
Nærbilde av papirer og termoskopp på et bord
Alle deltakere søker gjennom sin klinikkleder. Dette er for å sørge for lederforankring i deltakelsen. Søknadsfrist for vårkullet pleier å være medio november, og frist for høst-kull er juni.

​Synes du dette høres spennende ut? På tide å gjøre noe med den saken som har irritert deg i årevis?

Ta kontakt med din nærmeste leder og hør om DU kan få delta på forbedringsutdanningen. Lederne melder videre sine søkere til klinikksjefene som sender inn påmeldingsskjema.

Søknadsfrist: 15. november 2022