Hva er CheckWare
Gjennom CheckWare kan Nordlandssykehuset tilby digital oppfølging av pasienter ved å sende ut kartlegginger/spørreskjema elektronisk, og hvor pasienten kan svare på disse hjemmefra. Målet med dette er at våre pasienter skal få mer effektiv hjelp gjennom digitale helsetjenester.
Hvordan svare på skjema som er sendt ut?
Pasienter som følges opp ved Nordlandssykehuset har nå mulighet til å registrere informasjon om eget sykdomsforløp ved innlogging på digital nettportal (CheckWare). Når timen din ved Nordlandssykehuset nærmer seg, vil du få tilsendt en SMS. I denne SMSen vil det stå at sykehuset ønsker at du besvarer et skjema før du møter opp til timen din. Når du logger deg inn i svarportalen, finner du mer informasjon om hvilken avdeling som har sendt ut skjemaet og hvilke skjema(er) vi ønsker at du skal besvare.
Se våre informasjonssider om CheckWare
- Trenger du hjelp til å komme deg inn i CheckWare eller til å fylle ut skjema?
- Hvordan svare på digitale skjema i CheckWare
- Finner ikke tildelt skjema i CheckWare/ Bytte av behandlingstype
- Logge inn i CheckWare med BankID (for de over 18 år).
- Hvordan logge inn i CheckWare uten BankID (For de under 18 år eller som ikke har BankID)
Hvordan svare på et skjema på vegne av barn?
Hvis du har fått melding om å svare på et skjema på vegne av et barn, skal du logge inn med BankID.
Spørsmål?
Har du spørsmål i forhold til CheckWare eller innlogging? Send en henvendelse til kliniskikt@nlsh.no
Ofte stilte spørsmål
Sist oppdatert 05.06.2024