Tre radiologer som ser gjennom hullet til røntgenmaskinen

For ansatte i Nordlandssykehuset

Her finner du lenker til innlogging i våre systemer når du ikke er på din vanlige arbeidsplass og annen nyttig informasjon til deg som er ansatt.

​​Her finner du lenke til innlogging til blant annet Personalportalen og MinGat. I Personalportalen kan du blant annet laste ned din lønnsslipp og sende inn reiseregninger.

MinGAT (Benytt brukernavn/passord som du bruker ved innlogging på datamaskin på jobb i det første innloggingsvinduet)

Outlook Web Access​

Praktisk informasjo​​n

Alle medarbeidere i Nordlandssykehuset skal ha ID-kort med bilde. Du skal alltid ha på deg kortet synlig for andre. Bestilling av ID-kort må gjøres av leder eller noen som er gitt ansvar for dette. Bestillingen må inneholde:
  • Navn
  • Fødselsdato
  • Stillingsforhold
  • Stillingsvarighet
  • Klinikk/avdeling/enhet
  • Hvilken adgangssoner kortet skal gis

Åpni​​ngstider

Bodø: 1.etg. K-fløy (bak informasjonsskranken)
Mandag: 09.00-11.00
Tirsdag: 09.00-11.00
Onsdag: 12.00-15.00

Vesterålen: 1. etasje, fløy​ B v/Drift og vedlikehold
Mandag: 09.00-11.00
Fredag: 09.00-11.00

Lofoten: Kontakt 1. etg. Informasjonsskranken
Onsdag og fredag kl. 09.00-11.00 oppmøte på teknisk i kjeller. Eller etter avtale.

For å få tilganger til GAT, DIPS etc. må du snakke med din nærmeste leder.

Vi oppfordrer medarbeidere om å sykle til jobb, eller benytte kollektivtrafikk. Nordlandssykehuset har parkering både for sykler og biler.

Bodø, sentrum​

Et skjermbilde av et videospill

Bodø, Rønvik
Diagram

Gravdal, Lofoten

Diagram

Stokmarknes, Vesterålen
Et skjermbilde av et videospill

Alle ansatte i Nordlandssykehuset må fylle ut Helseattest – egenerklæring om tuberkuloseundersøkelse og MRSA-testing​. ​

Før lønnstilbud sendes ut skal det gjøres en vurdering av søkerens kompetanse og erfaring, samt tas hensyn til stillingens kompleksitet og arbeids- og ansvarsområde.

Noen stillinger i Nordlandssykehuset krever politiattest.

Kan​tiner

Panorama kafé er i 9. etasje og tilbyr blant annet salatbar, baguetter, suppe, kaker og varm/kald drikke. Se dagens meny på Facebook

I Rønvik er det to kantiner, den ene er lokalisert i bakgården til Akuttenhet Sør og den andre er på Mellomåsen. Åpningstider er kl. 11.00-13.00.

Kantinen er lokalisert rett ved hovedinngangen.

Kantinen er plassert rett ved hovedinngangen.

Velf​​erd

Alle som jobber i Nordlandssykehuset kan være med. Ved høytider arrangeres det ofte konserter.

Nordlandssykehuset har leilighet i Bogstadveien​. Leiligheten er innredet med entre, stue, kjøkken, étt soverom og bad.​

På soverommer er det en rammemadrass på 120 cm og i stuen en rammemadrass på 75 cm. I tillegg finnes en transportabel gjesteseng. Leietakere må selv holde sengetøytrekk.

Ansatte på tjenestereise har fortrinnsrett til å leie denne, men leiligheten kan også leies av ansatte privat. Jobbrelatert leie har 1. prioritet foran privat leie. Bookingen ved privat leie er først sikker én uke i forveien.

Gjennom Nordlandssykehuset er det anledning til å leie hytte ved Sagelva, Lønsdal og Nykvåg. Booking av hyttene skjer i hovedsak via Outlook og betaling foregår via lønnstrekk. Ingen av hyttene har renovasjonsordning, så søppel må tas med. Alle som leier hyttene er forpliktet til å vaske etter bruk.

Kontaktinformasjon til de ulike hyttene finnes på intranettet (Pulsen).​

Sag​​elva

Hytten ligger et stykke unna Rv 80 – i et flott bærterreng. Den består av to sammenslåtte hytter med 15 sengeplasser. Det er godt med sitteplasser rundt spisebord og i stue. Kjøkkenet er utstyrt med nødvendig og enkel kjøkkenutstyr. Det er to toaletter og én dusj, samt stor veranda med grill. Det er også grillplass med bålpanne ved hytta.

Ansatte kan leie hytten når den er ledig, både privat, og i jobbsammenheng. Sengetøy og håndklær må tas med.

Nyk​våg

Hytten ligger ved Fv 820 i Bø har tilsammen 12 soveplasser. Ta av til høyre i krysset til Eide (på Eide er siste butikk før Nykvåg). Kjøkkenet er utstyrt med nødvendig og enkelt kjøkkenutstyr​. Hytten kan reserveres for maksimalt for 1 uke om gangen. Innflytting og utflytting skjer kl. 17.00.

Alle senger er utstyrt med madrasser, dyner og puter. Håndklær og sengetøy må tas med.

Hytten kan også leies ut til korttidsvikarer

Lø​​nsdal

Hytten i Lønsdal ligger like ved togstasjonen og er et flott utgangspunkt for turer på ski (eller til fots når snøen er borte). ​Kjøkkenet er utstyrt med nødvendig og enkelt kjøkkenutstyr. Hytten har åtte sengeplasser og er utstyrt med dyner og puter, men sengetøy og håndklær må tas med.

Hytten har 4G-dekning.​

​​Bedriftsidrettslaget har et variert tilbud på de ulike lokasjonene. Stikkord er ti på topp, sykle til jobben, ​postkassetrim, fotball, innebandy og volleyball.

​Er et tilbud fra ansatte til ansatte. En gruppe mennesker som har opplevd ulike situasjoner har fått opplæring i å fungere som kollegastøtte, en å prate med når man trenger det.

Sist oppdatert 19.05.2022